Întrebări frecvente
- Cum comand?
Pentru a comanda unul dintre produsele noastre este necesar să le adaugi în coș, iar apoi să urmărești pașii prezentați pentru finalizarea comenzii. Plata se face integral la finalizarea comenzii, iar suma de plata rămâne rezervată pentru produsele comandate. Veți fi contactați de către noi telefonic/e-mail pentru confirmarea comenzii și stabilirea tuturor detaliilor, iar mai apoi începem procesarea comenzii.
- În cât timp voi primi comanda?
Termenul de finalizare al comenzilor depinde de complexitatea produselor alese, numărul dorit și cantitățile avute în stoc la momentul plasării comenzii. Odată cu confirmarea comenzii vi se va comunica și termenul de livrare. Acesta, în mod normal, poate fi între 2-5 zile lucrătoare, însă variază în funcție de aspectele menționate mai sus (dar nu depășește 20 zile lucrătoare).
- Pot alege o anumită companie de curierat pentru transportul comenzii mele?
Da, vă rugăm să menționați acest aspect în căsuța pentru comentarii aflată la finalizarea comenzii.
- Cum procedăm cu produsele ce trebuie personalizate de la zero?
Pentru toate produsele care necesită personalizare, veți fi contactați de către noi și vom decide împreună cum vă arăta produsul final. Veți primi grafica pe e-mail/telefon/social media (în funcție de canalul pe care am discutat anterior) și vă veți da acordul asupra printului, iar apoi continuăm procesarea și finalizarea comenzii.
- Pot face retur produselor?
Toate produsele comercializate de noi sunt produse personalizate și create special pentru dumneavoastră. Produsele realizate pe comandă și personalizate nu pot fi returnate, acest aspect fiind conform art.10 lit.c) din Ordonanța nr. 130 din 31 august 2000, republicată în 2008 care prevede astfel: ,,Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit astfel: […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate (…)”. Odată ce acordul dumneavoastră a fost dat pentru prelucrarea comenzii personalizate, aceasta nu poate fi apoi returnată.
- Exista comandă minimă?
Da, în funcție de produsele alese, există un număr minim de bucăți ce pot fi comandate pentru a putea procesa comanda. Ne rezervăm dreptul de a anula comenzile care nu respectă cantitatea minimă menționată în descrierea produsului, sau a celor care nu depășesc suma minimă de 50 lei. Cu toate acestea, ne puteți contacta și putem verifica dacă pot fi făcute excepții în cazuri speciale.